Anne Bebek Dergisinin Ekim Sayısına Konuk Olduk!


Sevgili Aslıhan Gündüz blogunda duyurmuştu; blog tanıtımı yapmak istiyorsak ve blogumuz Anne Bebek Dergisi'nde çıksın diyorsak belli adımları takip edecektik. 
Ben de tam öyle yaptım ve bu sayede Ekim 2012 sayısında "Okur Ziyareti" köşesinde Yonca'nın Blogu ve anneliğe dair ropörtajımızla konuk olduk.
Bu bizim basında ilk tanıtımımız ama son olmayacak, çünkü paylaşımlara, okumaya, araştırmaya devam ediyoruz.
Derginin Ekim sayısını almanızı ve Yonca'nın blogunu takip etmenizi önemle tavsiye ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 yorum:

  1. Merhaba :) sizin icin gurur verici bir deneyim olmustur eminim. Ayni basvuruyu ben de yapmistim, umarim bir gun sira bana da gelir. Bu arada bloguma tekrar hosgeldiniz.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Siz de hoşgeldiniz. Bizim için gerçekten gurur verici ve heyecanlı bir deneyim oldu diyebilirim. Yonca'ya büyüyünce gösterdiğimde umarım o da çok heyecanlanır :)
      Görüşmek üzere,
      sevgiler...

      Sil
  2. Canım benim de dün elime geçti dergi, sizin sayfanızı okudum ve adına çok sevindim:)Darısı bizim de başımıza inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, harika bir deneyim :) Darısı başınıza! Biz de sizinkini okuruz yakında inşallah...

      Sil

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Kayıt olmak için E-Posta adresinizi giriniz:

Son Yorumlar

Popüler Yayınlar

Fotoğrafım
Apple of her mum and dad's eye, Yonca came to the world after having 41 weeks and 1 day womb journey and made her beloved ones happy. She was very active inside, so she continues this habit by clapping her hands so many times. Anne ve babasının göz bebeği, şans meleği 41 hafta ve 1 günlük anne rahmi serüveninden sonra dünyaya gelerek sevenlerini sevindirmiştir. İçerideyken kıpır kıpır olan Yonca, dışarıda da bu kıpırtıları bol bol el çırparak göstermektedir.

İzleyiciler