Blog Çekilişleri




Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :) Bol şanslar!

                                      Çekiliş İçin Tıklayınız!




Mor rimel bloğu  çekiliş düzenliyor.                                                                                           
Çekilişe katılmak isteyenlere için link aşağıda:

Hediyeler ise Şöyle :

The Body Shop'tan 

Muhteşem hindistan cevizi kokulu bu sette;

- Duş jeli 250 ml.
- Body butter 50 ml. 
- Vücut peelingi 50 ml.
- Nefis kokulu bir sabun
- Ve duş lifi bulunuyor.




paris always paris ❤: Hediye Çekilişi!!>>>G. ile Tanışma Çekilişi


G.nin takipçilerinden şanslı 1 kişi aşağıdaki hediyelerin sahibi olacak...

                                      Çekiliş İçin Tıklayınız





                 Creme De La Creme Çekilişi

Creme De La Creme'in çekilişine katılmak için aşağıdaki linke tıklamanız yeterlidir :)

Hediyeler ise şöyle:

1-Amerikan bir marka olan MANHATTAN RUJ
-kullanmılmadı sadece rengini görmek için bileğime sürmüşüm az..-

2-Max Factor colour adapt fond.
-Kullanılmadı,Valiz içinde az biraz etiketi yırtılmış,o da çok mühim olmasa gerek
-koyu rengi maalesef,yazın böyle oluyor malum..

3-Manhattan pembe far
Kullanılmadı

4-Kabuki Fırça
-kullanılmadı,ambalajında

5-Maybelline define lash rimel

-Kullanılmadı ambalajında

6-Bence en iyisi:)Alman Çikolatası


Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)

Bol şanslar!






                 Babybjörn'ün Çekilişi

Babybjörn'ün çekilişine katılmak için aşağıdaki linke tıklamanız yeterlidir :)
Çekiliş hediyesi 300.00 TL değerindeki aşağıdaki kanguru

Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)

Bol şanslar!

                 Audreyin Şekerlerinden Çekilişi

Audreyin Şekerleri'nin çekilişine katılmak için aşağıdaki linke tıklamanız yeterlidir :)

Hediyeler ise şöyle:

Bir adet allık Knits for Chicks, bir adet far Light the Fireplace, bir adet oje Caramel Cheesecake ve minik örgü kese ki onun da bir adı varmış Knitted with Love.

Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)

Bol şanslar!



                       7-24 Makyaj'ın Çekilişi

7-24 Makyaj'ın çekilişine katılmak için aşağıdaki  linke tıklamanız yeterlidir.
Hediyeler ise şöyle:

1.Isana gece kremi - hiç kullanılmadı.
2.French manikür seti - hiç kullanılmadı.
3.Sun powder bronzer- hiç kullanılmadı.
4.Flormar yeni seri far - hiç kullanılmadı.
5.Pastel, Essence, Golden rose ojeler - hiç kullanılmadı.
6.Volume lip gloss-hiç kullanılmadı.
7.Maybelline pudra- bir kere denendi. 
8.Essence kemik rengi göz kalemi - hiç kullanılmadı.
9.Essence far bazı-hiç kullanılmadı.
10-Sleek ruj - bir kere denendi.
11-Alix Avien ruj- bir kere denendi.
12-Flormar yeni seri ruj- bir kere denendi.
13-Flormar 2li allık- denendi.
14-Essence miami serisi far-hiç kullanılmadı.
15-Essence beyaz göz kalemi- hiç kullanılmadı. 

Kozmetik dolu bu kutuyu kazanmak isteyenler aşağıdaki çekiliş linkine tıklasınlar :)

Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)

Bol şanslar!



                           Oyita'nın Moda Çekilişi

Oyita'nın 1.yaşı şerefine hediye çekilişine katılmak için aşağıdaki  linke tıklamanız yeterlidir.

Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)

Bol şanslar!



                             Artı Moda Çekilişi

Sevgili Artı Moda çekiliş yapıyor.

Çekilişinde 3 ürün olacak yani 3 ayrı kazanan

İşte Artı Moda'nın Çekiliş Hediyeleri: 

*Alacakaranlık Efsanesi Essence Özel Makyaj Koleksiyonundan dudak parlatıcı ve allık 

*Dekoratif Eldiven Snow 

*Alüminyum Kurabiye Kutusu


Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)
Bol şanslar!




Blog Hocam Çekilişi



Blog Hocam 2. yaşına ödüllü bir çekiliş düzenliyor.
İndirimlr sponsorluğunda düzenlenen bu çekilişte 4 kişiye  güzel hediyeler verilecek.
Büyük ödül tablet bilgisayar. 
Siz de aşağıdaki hediyelerden birine sahip olmak istiyorsanız Blog Hocam Çekiliş Linkine tıklayınız!
Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :) Bol şanslar!


1 kişiye tablet bilgisayar (Büyük ödül)
Bilgisayar_1704118

- 1 kişiye USB kablosuz nano optik mouse
frisby-fm-55wm-x

- 1 kişiye kitap okuma lambası
kitap-okuma-ışığı_166763
- 1 kişiye 3 boyutlu puzzle
showimage
                                           
İkndesign Çekilişi

Sevgili İkndesign çekiliş yapıyor ve bizi de davet ediyor, daveti kabul etmek gerekir öyle değil mi?



Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)
Bol şanslar!



ÇokoPrensin Annesinin Çekilişi

Minik Ege'nin annesi blogunda ilk çekilişini yapıyor ve bizi de davet ediyor, daveti kabul etmek gerekir öyle değil mi?


Haydi bakalım, ben katılıyorum. Sizleri de beklerim :)
Bol şanslar!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 yorum:

  1. http://turkanaozgu.blogspot.com/ çekiliş yapıyorum beklerim.

    YanıtlaSil
  2. ben de çekilişime beklerim http://scldrn.blogspot.com/2013/12/hediye-cekilisime-katilmak-istemez.html

    YanıtlaSil
  3. Ben de kendi ellerimle yaptığım bir şans objesini hediye ediyorum.
    http://benimtatlihikayem.blogspot.com/2013/12/dileginiz-varsa-cekilisim-var.html?showComment=1388861100383#c9215333313763887962
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevim Koş! 2Kafadar Çekiliş Yapıyor - http://www.2kafadar.com/sevim-kos-2kafadar-cekilis-yapiyor/

    YanıtlaSil
  5. Fiyonklu polyester çay tabağı çekilişine katılımlarınızı bekliyorum :)

    http://ozdesignhobidukkani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Çekilişime beklerim son katılım 1 Mayıs 2014

    http://zeynepharikalardiyarinda.blogspot.com/2014/04/anneler-gunu-hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  7. Bende çekiliş düzenliyorum 2 adet kitap hediye edeceğim...Herkesi beklerim Sevgiler
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/2014/05/2-adet-kitap-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Kayıt olmak için E-Posta adresinizi giriniz:

Son Yorumlar

Popüler Yayınlar

Fotoğrafım
Apple of her mum and dad's eye, Yonca came to the world after having 41 weeks and 1 day womb journey and made her beloved ones happy. She was very active inside, so she continues this habit by clapping her hands so many times. Anne ve babasının göz bebeği, şans meleği 41 hafta ve 1 günlük anne rahmi serüveninden sonra dünyaya gelerek sevenlerini sevindirmiştir. İçerideyken kıpır kıpır olan Yonca, dışarıda da bu kıpırtıları bol bol el çırparak göstermektedir.

İzleyiciler