Son Yazılar

Çok Yönlü Web Günlüğü Ödülüm!

Sevgili Fincan Teyze beni bu ödüle layık görmüş kendilerine çok teşekkür ederek başlıyorum.



Ödül İçin Gerekli Şartlar:

1-Sizde arkadaşlarınıza vereceksiniz bu ödülü 
Bu yazıyı okuyan herkese bu ödülü gönderiyorum.
Özellikle de bir annesi bir defnesi'ne gönderiyorum.
2-Ödül aldıklarını gidip bloglarına bildirmeniz gerekiyor
Komşuluk bunu gerektirir zaten :)
3-Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz
-Navigasyon cihazı gibi olduğum söylenir. Hiç bilmediğim yollarda bile yolumu kolaylıkla bulabilirim.
-Çok dakikim. Zamanı iyi kullanmasını bilirim.
-Her konuda söyleyecek bir fikrim vardır :)
-Über Sosyalimdir :))
-Medeni Cesaretim Yüksektir: En Zayıf Halka, Pasaparola, Kelime Oyunu, Miras, Eyvah Düşüyorum v.b. yarışma programlarına yarışmacı olarak katıldım.
-Parçaları birleştirme konusunda iyiyim. 
-İyi araç kullanırım :))
4-Size ödül veren kişiye teşekkür edin.
Bana ödül gönderen arkadaşlarıma başta
Fincan Teyze olmak üzere şimdiden çok teşekkür ederim.
5- Versatile blogger ödül fotosunu bloga ekliyorsunuz.
Hepsi bu kadar :))

Son olarak bu ödülü başlatan Fake Neuron'a da teşekkürler...

2 yorum:

  1. çok samimi bir paylaşım olmuş. seni tanıdığıma sevindim. kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkür ederim.
    Ben de seni tanıdığıma sevindim.

    YanıtlaSil